Nyelvi coaching

Mi csak inspirálunk és bakot tartunk.

cheap ugg

Coaching szemléletű nyelvoktató munkánkkal optimalizáljuk dolgozó tanítványaink limitált erőforrásainak felhasználását és erőfeszítéseik hatékonyságát, miközben a nyelvi fejlődésnél szélesebb fronton fejtünk ki hatást, és segítjük az előrelépést.

Legalább középfokú nyelvtudással rendelkező, vezető beosztású dolgozóknak ajánlott, ritkított

intenzitással (heti 1 foglalkozás).

 

A kurzusokat meghatározó főbb jellemzők:

 

Üzletmenetet támogató nyelvoktatás: az általunk adott értéknek csak egy része a nyelvi

fejlődés, tanítványaink munkahelyi kihívásaiban is támogatást nyújtunk, idegen nyelvi keretben.

- támogatás az aktuális tudásszintet meghaladó nyelvi feladatok megoldásában (pl. egy precízen megírt levél,

felkészülés telefonkonferenciára, prezentációra), a kapcsolódó kommunikációs stratégia

közös kidolgozása

- a vállalati szférában szerzett tapasztalatainkat felhasználva, a kívülálló perspektívájából inspiratív

kérdésekkel segítünk sikeres/problémás helyzetek elemzésében

- ez az ambíció meghatározza a témaválasztást is, nem köt minket egy sablonos tematikájú tanterv

kényszere. Tapasztalatunk szerint a legjobb teljesítményt, a legerősebb fókuszt és fejlődést olyan

beszédtémákkal/tananyaggal tudjuk kihozni tanítványainkból, amihez magánemberként vagy

dolgozóként KÖTŐDNEK: a jövő heti prezentáció, a régiós vezető látogatása, melyik iskolába jelentkezzen a gyerek, pontyhorgászat.

 

Az erőforrások optimális felhasználása: az élet elsődleges területeihez képest a nyelvtanulás háttérbe szorul, ami természetes. Nem engedhetjük meg, hogy sablonos tanítással idő, pénz és lelkesedés menjen veszendőbe. Minden morzsát fel kell szednünk az eredmény érdekében, és erre tanítványainkat is rá kell szoktatnunk.

- nyelvtanulásra folyamatként tekintünk: az egyes nyelvi elemek menedzselt "érési" folyamata az első

előfordulástól a készségszintig, ne maradjanak tanult, de meg nem tanult dolgok, "elvarratlan szálak"

- holisztikus szemlélet: a tanított nyelvet és a tanítványt, mint embert egységben látjuk, semmit nem

tanítunk csak azért, mert része a nyelvnek; óráink szervesen illeszkednek tanítványaink

életébe, és nem idegen testként ékelődnek be

- módszertani szerszámosláda az emberi természet gyengeségeinek kiküszöbölésére, a tudatosság

fokozására